FAQ
Wybierz temat: Najczęściej zadawane pytania
Gdzie znajdę fakturę za zamówienie?
- Fakturę w formie elektronicznej ( plik PDF ) wysyłamy osobną korespondencją mailową
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Status realizacji zamówienia można sprawdzić klikając w zakładkę "Status zamówienia" znajdującą się w prawym gónym rogu strony sklepu
- O każdym etapie zamówienia informujemy drogą mailową
- W przypadku ostatniego etapu zamówienia ( zamówienie zrealizowane ) wysyłamy SMS z potwierdzeniem wysyłki zamówienia
Gdzie mogę znaleźć termin realizacji wybranego produktu?
Szczegółowa informacja dotycząca terminu jego realizacji jest widoczna na karcie wybranego produktu.
Czy mogę zamówić próbki materiałów przed złożeniem zamówienia?
- Tak, możesz zamówić do 5 darmowych próbek produktów produkowanych na wymiar, więcej informacji znajdziesz w zakładce "zamów próbki"
Moja paczką jest uszkodzona co mam zrobić?
- Jeśli zauważysz jakiekolwiek, nawet nieznaczne uszkodzenie na opakowaniu, poproś dostawcę o zarejestrowanie uszkodzenia, spisanie protokołu szkody!
Otwórz paczkę i sprawdź, czy towar nie został uszkodzony. Sfotografuj uszkodzenie transportowe i zgłoś je jak najszybciej przez maila na adres: reklamacje@knall.pl
Do której czynna jest obsługa telefoniczna w sklepie knall?
- W sklepie internetowym knall można składać zamówienia 24 na dobę przez 7 dni w tygodniu
- Nasza obsługa telefoniczna jest do Twojej dyspozycji od 9:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku nr telefonów znajdziesz w zakładce "kontakt"
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Realizujemy zamówienia na terenie całej UE oraz Wielkiej Brytanii, kosz wysyłki takiego zamówienia możesz sprawdzić w zakładce wysyłka
Czy istnieje możliwość zamówienia usługi montażu?
- Wszystkie nasze produkty są przygotowane do samodzielnego montażu, jednak w przypadku niektórych produktów jest możliwość zamówienia usługi montażu w wybranej lokalizacji na terenie Polski. Jeśli jesteś zainteresowany, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy ze wskazaniem produktu oraz podaniem miejsca montażu Formularz kontaktowy
Czy istnieje możliwość zamówienia usługi pomiaru?
- Wszystkie nasze produkty są przygotowane do samodzielnego pomiaru oraz montażu, instrukcje pomiaru znajdziesz pod adresem pomiarowanie
Jak odpowiednio dobrać oryginalne rolety dachowe FAKRO lub VELUX
- Aby odpowiednio dobrać rolety dachowe FAKRO lub VELUX należy znać rozmiar okna, który podany jest na tabliczce znamionowej umieszczonej na skrzydle okna
- Kiedy otworzysz okno VELUX / FAKRO, w prawym lub lewym górnym rogu skrzydła znajdziesz tabliczkę znamionową. Tabliczki znamionowe różnią się umiejscowieniem i wyglądem w zależności od modelu okna
Gdzie znajdę kody rabatowe?
Jestem zainteresowany współpracą co mam zrobić?
- Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę współpracy prześlij do nas wiadomość na adres knall@knall.pl
Pragnę przedstawić ofertę marketingową z kim się kontaktować?
- Jeśli chcesz przedstawić ofertę marketingową prześlij do nas wiadomość na adres info@knall.pl
Dostałem tylko część zamówionych produktów, co z resztą?
- Przy dużych zamówieniach, lub w przypadku łączenia kilku rodzajów produktów, może pojawić się konieczność wysyłki w kilku paczkach