FAQ
Wybierz temat: Produkty i zamówienia
Czy wybrany przeze mnie produkt jest dostępny?
- Dostępność produktów można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu
- Produkty produkowane na wymiar nie posiadają informacji o dostępnej ilości
Jak mogę skorygować moje zamówienie?
- Jeśli popełniłeś błąd w czasie składania zamówienia niezwłocznie napisz do nas na sklep@knall.pl jesli Twoje zamówienie nie trafiło jeszcze na produkcje nie będzie problemu żeby nanieść na niego poprawki
Czy mogę zakupić towar, którego nie znalazłem w ofercie sklepu?
- Tak, nasza oferta jest bardzo szeroka i nie wszystkie nasze produkty znajdziesz w sklepie internetowym, jeśli nie znalazłeś tego czego szukasz skorzystaj z formularza kontaktowego
Zamówiłem towar w złym rozmiarze co mam zrobić?
- Można zwrócić produkty do 14 dni roboczych od momentu dostarczenia przez kuriera.
- Jeśli jednak Twój towar był produkowany na zamówienie i nie podlega on zwrotowi w takim przypadku niezwłocznie skontaktuj się z naszym działem reklamacji pisząc na adres e-mail reklamacje@knall.pl (w wielu przypadkach produkt można przerobić lub adoptować w inny sposób żeby pasował do jego miejsca przeznaczenia)