FAQ


Na fakturze jest błąd, jak mogę go poprawić?

  • Na fakturze VAT można poprawić tylko niewielkie pomyłki, tzw. literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest błąd – napisz na faktury@knall.pl
  • Jeżeli na fakturze jest inny typ błędu, np. brak lub błędny NIP – nie będziemy mogli go poprawić

[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

Czy mogę zamówić za pobraniem?

  • Tak, realizujemy wysyłki płatne przy odbiorze ( za pobraniem )
  • Realizujemy zamówienia płatne "za pobraniem" produktów tylko do szerokości 2400 mm ( 240 cm ), w przypadku kiedy szerokość zamawianego produktu przekracza 2400 mm ( 240 cm ) forma płatności za pobraniem jest nie dostępna.
  • Wysyłka "za pobraniem" jest dostępna dla zamówień o wartości do 5000 zł  ( zamówienia pow. 1500 zł wymagają zadatku wysokości 20% )

Kiedy mogę skorzystać z darmowej wysyłki?

  • W przypadku kiedy szerokość produktu w zamówieniu nie przekracza 200 cm a płatność realizowana jest przelewem bankowym koszt wysyłki jest DARMOWY

Jak kupić na raty?

  • Masz możliwość nabycia naszych produktów przed czasem niezbędnym do zgromadzenia potrzebnych środków finansowych
  • Aby dokonać zakupu na raty należy wybrać podczas zamówienia opcje: "Dostawa Kurier, SANTANDER - RATY

Czy przy zakupie w sklepie knall otrzymam fakturę VAT?

  • Tak, fakturę w formie elektronicznej plik .PDF załączamy do osobnej wiadomości e-mail
  • Aby otrzymać fakturę VAT na firmę należy wypełnić formularz z numerem NIP w trakcie składania zamówienia

W jaki sposób opłacić moje zamówienie?

Zamówienie można opłacić za pomocą:

  • Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej w zakładce kontakt )
  • płatności ( PRZELEWY24.PL) ONLINE lub KARTĄ 
  • płatności ( PAYU.PL ) ONLINE lub KARTĄ
  • płatności ( PAYPAL ) ONLINE lub KARTĄ 
  • Gotówką lub kartą płatniczą płatność PRZY ODBIORZE ( ZA POBRANIEM )
  • System ratalnego płatność SANTANDER - RATY

Czy w sklepie Knall dokonam zakupu z odroczonym terminem płatności?

  • Jest możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności wyłącznie jednostkom budżetowym. Zainteresowane podmioty lub instytucje prosimy o normalne złożenie zamówienia przez sklep internetowy, a następnie wysłanie numeru zamówienia na adres sklep@knall.pl w celu weryfikacji. W wybranych przypadkach obowiązkowe jest również upoważnienie

Mój kod rabatowy nie działa, co mam zrobić?

  • Jeśli masz problem z kodem rabatowym, wyślij do nas wiadomość na e-mail biuro@knall.pl
  • Wiadomość powinna zawierać kod rabatowy, który nie działa oraz nr Twojego zamówienia