FAQ
Wybierz temat: Dostawa i płatności
Na fakturze jest błąd, jak mogę go poprawić?
- Na fakturze VAT można poprawić tylko niewielkie pomyłki, tzw. literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest błąd – napisz na faktury@knall.pl
- Jeżeli na fakturze jest inny typ błędu, np. brak lub błędny NIP – nie będziemy mogli go poprawić
[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]
Czy mogę zamówić za pobraniem?
- Tak, realizujemy wysyłki płatne przy odbiorze ( za pobraniem )
- Realizujemy zamówienia płatne "za pobraniem" produktów tylko do szerokości 2400 mm ( 240 cm ), w przypadku kiedy szerokość zamawianego produktu przekracza 2400 mm ( 240 cm ) forma płatności za pobraniem jest nie dostępna.
- Wysyłka "za pobraniem" jest dostępna dla zamówień o wartości do 5000 zł ( zamówienia pow. 1500 zł wymagają zadatku wysokości 20% )
Kiedy mogę skorzystać z darmowej wysyłki?
- W przypadku kiedy szerokość produktu w zamówieniu nie przekracza 200 cm a płatność realizowana jest przelewem bankowym koszt wysyłki jest DARMOWY
Jak kupić na raty?
- Masz możliwość nabycia naszych produktów przed czasem niezbędnym do zgromadzenia potrzebnych środków finansowych
- Aby dokonać zakupu na raty należy wybrać podczas zamówienia opcje: "Dostawa Kurier, SANTANDER - RATY
Czy przy zakupie w sklepie knall otrzymam fakturę VAT?
- Tak, fakturę w formie elektronicznej plik .PDF załączamy do osobnej wiadomości e-mail
- Aby otrzymać fakturę VAT na firmę należy wypełnić formularz z numerem NIP w trakcie składania zamówienia
W jaki sposób opłacić moje zamówienie?
Zamówienie można opłacić za pomocą:
- Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej w zakładce kontakt )
- płatności ( PRZELEWY24.PL) ONLINE lub KARTĄ
- płatności ( PAYU.PL ) ONLINE lub KARTĄ
- płatności ( PAYPAL ) ONLINE lub KARTĄ
- Gotówką lub kartą płatniczą płatność PRZY ODBIORZE ( ZA POBRANIEM )
- System ratalnego płatność SANTANDER - RATY
Czy w sklepie Knall dokonam zakupu z odroczonym terminem płatności?
- Jest możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności wyłącznie jednostkom budżetowym. Zainteresowane podmioty lub instytucje prosimy o normalne złożenie zamówienia przez sklep internetowy, a następnie wysłanie numeru zamówienia na adres sklep@knall.pl w celu weryfikacji. W wybranych przypadkach obowiązkowe jest również upoważnienie
Mój kod rabatowy nie działa, co mam zrobić?
- Jeśli masz problem z kodem rabatowym, wyślij do nas wiadomość na e-mail biuro@knall.pl
- Wiadomość powinna zawierać kod rabatowy, który nie działa oraz nr Twojego zamówienia