FAQ
Wybierz temat: Zwroty i reklamacje
Jak mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zgłoszenie reklamacyjne?
- Masz pytania dotyczące Twojej reklamacji skontaktuj się z nami pisząc na adres reklamacje@knall.pl lub telefonicznie pod numerami +48 790 888 300, +48 790 888 340
W jaki sposób mogę zgłosić reklamacje?
- Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny lub posiada wady, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy reklamacje@knall.pl
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
- Jeżeli produkt, który otrzymałeś nie spełnia twoich oczekiwań, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od dnia otrzymania zamówienia, możesz zgłosić chęć zwrotu towaru, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy sklep@knall.pl
- Pamiętaj, że zwrotom nie podlegają towary produkowane na wymiar lub ściągane na indywidualne zamówienie klienta
Co jest niezbędne do zgłoszenia reklamacji?
- Jeśli zauważysz jakiekolwiek, nawet nieznaczne uszkodzenie na opakowaniu, poproś dostawcę o zarejestrowanie uszkodzenia, spisanie protokołu szkody!
- Otwórz paczkę i sprawdź, czy towar nie został uszkodzony. Sfotografuj uszkodzenie transportowe i zgłoś je jak najszybciej przez maila na adres: reklamacje@knall.pl z ważnymi informacjami, takimi jak:
- numer zamówienia
- numer telefonu
- szczegółowy opis uszkodzenia (na przykład: które części wykazują uszkodzenie)
- zdjęcia uszkodzeń
- protokół szkody